Minden napra egy felirat

Évek óta gyűjtögetem az utcán felejtett hirdetményeket, feliratokat. Valamelyik még most is funkcióját teljesíti, de a többsége már használaton kívüli és bármelyik pillanatban eltűnhet. A régiek közé néha becsusszan egy-egy újdonság. Ez egy olyan blog, ami feliratokon keresztül naplózza, merre járok és miket látok.

Linkblog

Budafoki anzix

2011.11.10. 12:00 | nemessis | Szólj hozzá!

Még idén tavasszal kibicikliztünk Budafokra, mert emlékeim szerint sok érdekesség van arra. Borozókat, kocsmákat és hagyományos, kockás terítős, bajszos pincéres éttermet kerestünk. Nem találtunk. Feliratokból is többet vártam, de azért így is összeszedtem párat. 

A Márka Vermutos volt a konkrét cél, egy avittas falreklámra emlékeztem régről, egy felújítottat találtam. 
A Borkatakombát nem ismertem ezelőtt, de kiderült hogy híres régi étterem, sajnos nem volt nyitva mikor mentünk, de majd bepótoljuk. 
A leesett ....E... ...F UTÓDAI szimplán megtetszett séta közben, viszont a kopott századfordulós feliratos ház jobb időket és borokat láthatott valamikor. Jelenleg egy játékgépektől csörgő, késdobáló üzemel alatta. Viszont a feliratozással bajban vagyok. Nem tudom eldönteni, hogy a második képen „borgyár” (bár tudtomal olyan nincs, hogy borgyár), vagy „sörgyár” szerepel. A sör és a pezsgő még leírva sem illenek egymáshoz. A „pezsgő” is gyanús, mintha az elején más betűket vélnék felfedezni. Ha véletlen valakinek valami eszses dolog az eszébe jut, akkor kap tőlem egy üveg bort. 

Sajna túl hamar bevégeztük Budafokot, kissé nyomasztó is volt. Én még bebarangoltam volna a házak közé, de az éhségtől már hisztérikusakká váltunk. A városközpontban megkérdeztünk egy boltos lányt és a nála gangelő haverjait (akik szerintem Budafokon kívül nem nagyon ismernek más környezetet), hogy tudnak e valami kis éttermet. Persze nem tudtak, így hazajöttünk enni.

 

 

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kirakat.blog.hu/api/trackback/id/tr93356577

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Címkék: felirat vendéglátás budafok városnézés borozó
süti beállítások módosítása