Minden napra egy felirat

Évek óta gyűjtögetem az utcán felejtett hirdetményeket, feliratokat. Valamelyik még most is funkcióját teljesíti, de a többsége már használaton kívüli és bármelyik pillanatban eltűnhet. A régiek közé néha becsusszan egy-egy újdonság. Ez egy olyan blog, ami feliratokon keresztül naplózza, merre járok és miket látok.

Linkblog

Napsütéses munkás nap

2010.11.15. 18:21 | nemessis | Szólj hozzá!

Biciklivel mentem haza és benéztem út közben a Gubacsi lakótelepre. Már rég óta fentem rá a fogam, de csak egy lepukkant „közért” feliratra leltem. Viszont annál több érdekesség van a házakon. Rég óta tetszik ez a hely, kielégíti a szocreál iránti kóros vonzalmam. 1955-ben építették kísérleti lakótelepként a Kis-Duna partjára, 3-4 emeletes téglaépületekkel, macskaköves utcákkal. Az utcák elnevezése is megmaradt, Téglagyár tér, Közműhelytelep utca, Téglaégető utca, Teremszeg utca.












A bejegyzés trackback címe:

https://kirakat.blog.hu/api/trackback/id/tr102656176

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Címkék: budapest felirat lakótelep szocreál gubacsi lakótelep
süti beállítások módosítása