Minden napra egy felirat

Évek óta gyűjtögetem az utcán felejtett hirdetményeket, feliratokat. Valamelyik még most is funkcióját teljesíti, de a többsége már használaton kívüli és bármelyik pillanatban eltűnhet. A régiek közé néha becsusszan egy-egy újdonság. Ez egy olyan blog, ami feliratokon keresztül naplózza, merre járok és miket látok.

Linkblog

Szappan régiségek

2011.08.27. 11:41 | nemessis | Szólj hozzá!

Ha valaki igazán antiallergén szappant szeretne, akkor most kell betankolni! Én már csak tudom, hisz már 10 éve vakarózom az illatosított szerektől. Ma délelőtt festékért szaladtam ki a "nénikhez" a helyi háztartási boltba. Megjegyzem, sokkal jobb dolgokat lehet találni a kis hagyományos boltokban, mint a multiknál - olcsóbb is. Én már szinte minden takarítószert a "néniknél" veszek. 

Kértem a festéket és a pulton, kis kosárkában ósdi baba szappanok sorakoztak, igazi kuriózumok! Sajnos évszám nincs rájuk írva, így tippem sincs mikor gyárthatták, de 3.50 és 5.60 Ft-ba kerültek annak idején. Jelenleg 50 Ft volt darabja, így mindegyik fajtából hoztam egyet-egyet. A nénik boldogan ajánlgatták, hogy ezek mennyire jók és ők is ezt használják évek óta, a nagypapa is, aki a festéboltot vitte a kemikáliák között, egészen 90 éves koráig, gyönyörű bőrrel élte életét és mindvégig mosószappant használt. Mondtam nekik, hogy egy barátnőm régi flóra szappanra tett szert (cistas blog) és valószínű meg is fogom venni tőle. Nem fog örülni, ha megtudja hogy elém tették 150 Ft-ért a nagypapa csodakozmetikumát. Állítólag most a kozmetikai cégeknél szortírozás van, és a megtalált régi szappanokat kidobálják a boltokba. Úgyhogy azt hiszem be fogok nézni néhány háztartási üzletbe, hátha belefutok még pár szappan különlegességbe. Dísznek is jók, de az egyikből kettőt vettem, hogy kipróbáljam - jó refkó volt a nagypapa. 

A bejegyzés trackback címe:

https://kirakat.blog.hu/api/trackback/id/tr573183551

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Címkék: retro antik szappan
süti beállítások módosítása