Minden napra egy felirat

Évek óta gyűjtögetem az utcán felejtett hirdetményeket, feliratokat. Valamelyik még most is funkcióját teljesíti, de a többsége már használaton kívüli és bármelyik pillanatban eltűnhet. A régiek közé néha becsusszan egy-egy újdonság. Ez egy olyan blog, ami feliratokon keresztül naplózza, merre járok és miket látok.

Linkblog

Vígszínház szervezés

2011.02.09. 14:54 | nemessis | Szólj hozzá!

Gyerekkoromban ennek annyira megszoktam a látványát, nap mint nap mentem el mellette. Rég jártam már a Szent István körúton, és most úgy megörültem neki, mint egy rég nem látott barátnak. Az is eszembe jutott, amikor két ház közé egy zsinóron feszítettek mozi plakátot vagy színházi előadást hirdető libegő zászlókat.

A bejegyzés trackback címe:

https://kirakat.blog.hu/api/trackback/id/tr682649224

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Címkék: retro budapest színház újlipótváros vígszínház neon
süti beállítások módosítása